Luciafirande

Idag var det Lucia firande i aulan. Gud vad fint de sjunger alltså. En del låtar blev lite överdrivet av det bra, så ja. Men det var helt fantastiskt iaf.

Just nu sitter jag och väntar på att idrotten ska börja. Den börjar 12:40, så om 35 minuter. Alla sitter vid datorerna och har gjort ett test om hur många jordklot vi skulle göra av med på hur vi lever. Jag fick 2,9 jordklot. Vill du också testa, klicka här.

Jag och Natalie ska gå på stan efter skolan. Jag ska köpa en julklapp till mamma och jag måste verkligen hitta ett par vinterskor. Nu när det är så mycket snö ute så det funkar inte alls med gympaskor.

Nu ska jag vandra vidare.

Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0