Hasta la vista

Nu tror jag att jag äntligen har packat klart. Har bara lite småsaker kvar som jag inte kan packa ner nu eftersom jag kommer behöva det imorgon. Annars är jag packad och klar tror jag.

Har suttit och kollat på lite gamla bilder jag tagit när vi varit utomlands. Fastnade för två bilder som jag tagit på kattungar på Mallorca.



Jag vet inte, men jag gillar de. Jag älskar verkligen att ta kort. Så blir man så glad när de blir bra också. Så ni får förvänta er en massa mer bilder nu efter Gran Canaria. Har ju dessutom lovat brorsans flickvän att ta massvis med kort. Inga problem.

Nu ska jag ner och äta lite, magen säger det, sen ska jag flytta ner all packning också. Jaja, imorgon kommer värmen, yes!

Bye.

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA, det låter som att DU är packad! xD lite fel där hahahahahah <3

2008-12-26 @ 21:15:43
URL: http://annarocks.blogg.se/
Postat av: Carro

Yaay :D Ser framemot alla bilder och allt sen :D hihi <3

2008-12-26 @ 22:40:20
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0