Söndagen i Täby

Tänkte jag skulle skriva om gårdagen redan nu. Jag orkar inte plugga för tillfället alltså. Så är ni beredda? haha

Allt började med resan till Stockholm. Mamma var snäll och skjusa mig till bussen, tack! Kl 8 bar det iväg och resan gick jättebra. Det går alltid snabbast dit. Då har man ju någonting man längtar efter och antagligen har gjort ganska länge. Väl framme i Stockholm åkte jag och Anna direkt till Täby. Det var ju säkrast så, då skulle vi absolut inte komma försent. Och det gjorde vi inte heller. Vi var där två timmar för tidigt och gick runt och kollade i Täby centrum. Som alltid blev lunchen på McD, haha.















Kl 2, nästan precis, kom de trallande S:en upp på den julpyntade scenen. Shirley fick syn på mig nästan på en gång och stannade mitt i sin mening för att säga hej till mig. Söta Shirley. De sjöng tre låtar, Light a candle, Another winter night och Silent night. Deras röster passar så otroligt bra ihop och de sjunger ju så otroligt vackert. Det går inte riktigt att beskriva. Det måste upplevas.



Sen blev det ju då signering. Om man tittar lite närmare på bilden så ser man bilden jag målade ligga brevid Shirley. Titta titta :) De blev väldigt glada över den, vilket jag då självklart blev glad över. De sa att de skulle sätta upp den på deras skivbolag. De är för söta. De vet hur man ska få en glad.



Rätt som det var började Shirley måla på den fina duken som låg på bordet, haha. Innan jag kom på vad det var hon målade egentligen utbrast hon "Tomtarna har ju inga ögon. De kan ju inte se!". Så där satt hon och målade ögon på alla tomtar, haha. Hon slet i den där duken så hon skulle få tag på alla tomtar och sa sen stolt till Sonja "Nu är jag klar med alla tomtar på den här sidan". Vi som stod vid sidan av hade väldigt kul åt det där och som jag skrattade. Du är för härlig Shirley! 

 

Så tog vi ju såklart lite kort också. Den andra bilden med alla tre har ni ju redan fått se. För att nämna nått om den så fick Shirley för sig att hon skulle kittla mig på den bilden. Jag som är så kittlig, och det märkte hon ganska snabbt, haha. "Jag visste inte om du var kittlig så jag vara bara tvungen att testa", fick jag höra.



Tack tjejer för en helt fantastisk dag. Ni är helt underbara, det vet ni <3
Tack även till Anna och Carro. Ni är änglar båda två <3

Kommentarer
Postat av: Anna

UNDERBAR DAG! <3 tack själv, du är en ängel!

2008-12-16 @ 11:20:08
URL: http://annarocks.blogg.se/
Postat av: Carro

Naaw va söt du är! :) Tack själv <3

2008-12-16 @ 15:09:46
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0