Vi har bara regn

Som väntat blev det inge bra väder alls idag. Vi har haft regn hela dagen. Och det var inte lite regn heller. Har fortfarnade inte slutat. Men men, kul att uppleva alla väder på ön. Eller inte.

Imorgon skulle det bli fint framåt eftermiddagen. Jag är nöjd om det blir fint överhuvudtaget. Man får vara glad för det lilla. Jag kan vänta, men inte för länge.

Nu ska jag krångla lite med att försöka få in lite bilder åt er som ni kan få titta på och beundra, hehe. Det blir ett lite krångligt sätt eftersom jag inte hade tagit med min egna sladd till kameran, men Fredrik hade till sin. Så då byter vi minneskort. Laddar upp bilder lite senare. Måste ju kolla och beundra lite själv också.

Ha det bra tills jag uppdaterar snart igen <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hoppas det blir bra väder snart gumman!

2008-12-31 @ 10:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0