Alla hjärtans dags firande..

Nu har vi kommit hem efter att ha varit och firat Alla hjärtans dag med massa svenskar på en resturang. Jag kan säga att thailändarna tror vi firar Alla hjärtans dag med dunder och brak. Hemma ger man kanske en blomma eller liknande till någon. Här gör dom party till oss, haha. Men det var verkligen jättefint <3 De hade hyrt in ett band och allt, haha. Eller ja, bandet bestod av den enda killen i byn som kunde lite engelska och en blind gitarrist. Men de spelade hur bra som helst. Efter varje låt sa killen, med lite lätt brytning, vad låten hette och var det någon som klappa fick man ett "sänk joo sänk joo", haha. Sammanfattningsvis kan man säga, det är en Alla hjärtans dag vi aldrig kommer att glömma <3


   
   
  

Vill bara påpeka att den 8:e bilden är när vi åkte hem på flaket till taxin ;) Jag hade utsläppt hår, men som ni ser så blåste det rätt så kraftigt..


Vi har fått en till vakthund här hos oss. Inte bara Klas utan nu också Arne. Vi var nere på stranden och busa med dom förut. Så spelade jag och broren lite fotboll också mitt i allt. Sen var min knas familj återigen nere på stranden med ficklampor och letade grejer. Klas och Arne var med dom då också, haha.

Nu är det nattis dags för min del. Är jättetrött och sen vill man ju också att det ska bli en ny dag med massa solning. Söta lilla Anre ligger precis utanför den öppna dörren här nu och vaktar mig. Nu ylar några hundar så han är på sin vakt. Jajemen, nu är han iväg efter dom, haha.

Ha det så jättebra och godnatt <3

Puss och kram på Alla hjärtans dag <3 / Anna


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAH:D fan va kul du(ni) har de:D[L]
hoppas du får en bra da i morron:)

2008-02-14 @ 19:31:48
Postat av: Anna

Åh, vad fina bilder [v] Du är så fin!

2008-02-15 @ 21:44:00
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0