Äntligen !

image239

På påsklovet blir det äntligen av. Anna kommer hit och hälsar på. Vi ska ha så grymt kul så ni anar inte. Anna får en extra födelsedag i år, haha. Vi måste ju fira. Så har hon ju aldrig varit i Örebro, vad hon vet, så då blir det lite turistit också, haha. Men det är bra. Då vet jag vad vi kan hitta på för olika saker. Påsklovet kommer verkligen bli bäst !

Imorgon blir det min första deltävling i melodifestivalen. Så blir det när man varit borta. Den ska jag kolla på med Albin, Natlie och förhoppningsvis Benne också. Vore kul om du kom även om det blir jobbigt och åka. Vi vill ju vara med dig med :D Ska blir kul det också. Gud så mkt roliga saker som händer nu.

Nu är det dags att gå och lägga sig för jag ska upp och träna små kidsen imorgon. Prick kl 8 ska man stå där, pigg och glad. Ja iaf glad. Så pigg kan man inte begära att man ska vara. Har kommit in i stadiet då man är trött hela tiden just nu, haha. Får se när det går över.

Kommentarer
Postat av: Anna

Aw [v] Sötnos! Vi ska ha såååå kul! :D

ha det så kul ikväll också ;)

2008-03-01 @ 11:30:39
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0