Datorkunskap

Sitter och har datakunskap just nu. Är redan klar med uppgiften. Skriva om sig själv i word. Det är högst svårt och komplicerat, haha. Så skulle man ta en bild på sig själv (min blev super ful), sen en bild på en cykel och en hund. Oj, då börjar det ju nästan bli komplicerat, eller inte!

Nu säger min lärare att jag får sluta om jag vill. Men det var ju bra. Har ju suttit här och tråkat ett tag. Men Natalie slutar inte förän om typ 15 minuter så jag sitter nog kvar här. Det är faktiskt roligare att sitta här vid datorn än att sitta utanför hennes klassrum och nörda.

På lördag bär det av mot Thailand. GUUUD VAD JAG LÄNGTAR !

Ha det bra så länge :)

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0