Efter regn kommer solsken !

Efter regnet igår som fortsatte hela natten blev det en otroligt vacker och solig dag idag. Det har varit helt klart den finaste dagen hittills. Varmt blev det också. Så varmt att mina värmeutslag tog en väldig fart och blomma upp. Det kliar nått så in i norden. Det enda som hjälper är allt kyla ner det, och hur lätt är det när det är 30 grader varmt, fullt solsken och inget kallvattnet så långt ögat kan nå. Tillslut kom vi på att vi hade is i kylen. Men inte så länge till, haha.

Jag har tagit lite fina kort idag också på djur här på området. Har två bilder som är lite bättre än de andra.

 
Kommentera <3 ...

Imorgon bär det av mot Hua Hin. Det tar ungefär 2 timmar i bil att åka dit. Vi åker med Pau igen, taxichaffören som körde oss till Burmagränsen. Vi har fått massa bra tips på resturanger och ställen man kan shoppa av folk på området. Det ska bli kul faktiskt. Vi åker inte förän efter lunch så vi ska nog hinna sola och lite sånt innan också. Men just nu har himlen öppnat sig igen. Det bara öser ner. Det enda positiva jag kan se i det hela är väl att det blir rent och fint på altanen och att vi får egen liten pool, haha. För tillfället iaf, för om det blir soligt imorgon (vilket jag hoppas) torkar det upp på nolltid.

Nu ska jag ta och hoppa över poolen här ute och gå och lägga mig tror jag. Klockan är mycket och jag är jättetrött. Dessutom vill Johan ha datorn en stund innan vi går och lägger oss.

Och så innan jag går och lägger mig, igen, GRATTIS SHIRLEY <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud så fina bilder. [v]

2008-02-17 @ 20:58:32
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0