Jag hittade den!

image237
Foto: Jonas Ekströmer

Shirley hade varit med i vår tidning Nerikes Allehanda (NA) mendas jag var i Thailand. Mamma hade på morgonen när vi kommit hem sett artikeln i tidningen men eftersom klockan inte var så mycket väntade hon med att säga det tills jag vaknat. Det enda problemet var att hon inte kom ihåg vilken tidning det var i men antog att det var i den från den 17 februari eftersom hon fyller år då och det handlade om det. Men det var inte med i den tidningen och jag var så trött så jag gav upp mitt letande rätt så snabbt. Tänkte att jag kunde kanske hitta det på internet istället. Men det gjorde jag ju såklart inte. Inte ens på NA:s egna hemsida. Så idag hade jag bestämt mig för att jag skulle bara hitta artikeln. Jag tog fram alla tidningar som vi hade fått under tiden vi varit borta och började bläddra. Såklart jag hittade den, passande nog i tidningen från alla hjärtans dag <3.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

oo va tur du hitta den:D[L]
[L][L][L]

2008-02-27 @ 17:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0