More ice please..

Jag har lyckats att sola hela eftermiddagen. Allt tack vare isbitarna ur frysen. Jag gick och hämta i omgångar och kylde ner mina värmeutslag så jag kunde ligga kvar och sola hela eftermiddagen. Det i sin tur gjorde att jag fick en skaplig solbränna som jag kan ta med mig hem utan att skämmas allt för mycket. Är helt klart blekast i familjen, men också minst bränd.

Efter att ha fått tillbaka vattnet senare på eftermiddagen så tog jag mig en dusch. Jätteskönt att kyla ner hela kroppen. I väntan på att håret skulle torka gick jag runt på området och tog lite kort på vackra blommor.

  

Just nu är ägarna till huset vi bor i här och sitter på altanen med mamma och Fredrik och snackar. När dom är klara ska vi åka och äta. Det blir en resturang vi alla i familjen gillar, Tamarin. Jättegod mat. Tror jag ska ta den där goda soppan idag också. Den var hur god som helst. Men varm. Maten kallnar ju inte alls på samma sätt här som i Sverige.Om den kallnar tar det en väldig lång tid.

Jag kommer inte skriva någonting imorgon här. Det blir ju som sagt shopping för hela slanten. Vi ska försöka hinna med att åka och kolla på lite annat också. Men vi får se. En sak är säkert, jag kommer inte ha tid och skriva här. Jag får fortsätta skriva när jag kommit hem på söndag. Är inte säkert att jag orkar. Men det ska jag nog göra.

Ha det bra <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0