Sista dagen i Ban huay yang..

image230

Då var det sista dagen på det här underbara stället. Imorgon bär det av mot Bangkok. Jag kommer helt klart sakna det här stället, men det ska bli skönt att åka hem på lördag också. Är så himla trött på de här värmeutslagen. Lär inte se några som helst spår av dom hemma antar jag.

Har inte gått så mycket av dagen än. Klockan är snart 1. Om ca en timme ska vi nog iväg och äta. Som vanligt är dagens största fråga, vart? Men vi hittar ju alltid på något. Hoppas på Bengans idag. Dom har jättegod mat och supersöta hundvalpar också, hihi.
Har försökt sola lite också. Men det gick inte så jättebra. Det kliiiiiiar ju så.

Men imorgon då, Bangkok. Det blir shopping för hela slanten. Oj oj oj alltså. Jag vill verkligen hitta några snygga skor. Det kostar ju typ ingenting här. Man kan få skor för sådär en 8 kr om man har tur. Jämför det med hur mycket det kostar i Sverige liksom. Helt otroligt. Sen får man väl se hur länge de håller. Men jag lär väl vilja ha nya till nästa år ändå.

Nehe, nu är det visst dags och äta säger dom här. Undrar vart ;)

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0