Snaaart...

Nu är det inte alls långt kvar till Thailand. Det är bara idag och imorgon, sen bär det av. Det ska bli så skönt ! Det svenska vädret har inte riktigt fått grepp om det ska vara kallt eller varmt. Jag är trött på det just nu faktiskt. Vill ha varmt !

Sitter i skolan just nu. Lektionen börjar om ungefär 25 minuter, matte. Passar på och skriva lite till er nu eftersom jag var inne och kollade min mail nyss. Skulle kolla om jag hade fått något mer svar på mina frågor jag skickat ut till veterinärer. Jag trodde inte jag skulle få något svar eftersom det tog så lång tid. Men igår när jag satt och höll på och skrev klart det sista i arbetet fick jag ett svar. Kl halv nio på kvällen. Snacka passande.

Nej nu ska jag sluta skriva. Vet inte om jag hinner skriva något mer innan jag åker. Men det hoppas jag.
Annars får ni ha det så bra tills vi hörs nästa gång. Jag lovar att ha det bra :)

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Måste du åka? :( Jag saknar dig.

2008-02-07 @ 17:10:58
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Anna

Sv: haha :( jag vet att du vill... men kan du inte vara inne på msn imorgon, snälla? jag vill prata med dig innan du åker, jag saaaaknar dig. kommer aldrig klara av två veckor :( *HJÄRTA*

2008-02-07 @ 21:13:08
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0