What a beautiful day !

Idag har det blivit som planerat, bara sola och bada. Det är konstigt att man blir så trött av att inte göra någonting. Men det är så himla skönt. Vet inte hur jag ska klara av att återgå till skolan.

Det blev ett supersnyggt ljus nu på kvällen innan solen gick ner så mamma och jag tog med oss kameran och gick ner på stranden för att försöka fånga detta. Tyvärr blev det inte alls lika vackert på bilderna, men det blev ändå rätt så fina bilder ändå :)

  


Just nu är Johan och Fredrik och köper pizza. Det ska bli riktigt gott som ett lite avbrott från ris och kyckling. Får se hur chockad magen blir, haha.

Tack för alla kommentarer ni skriver. Jag blir jätteglad och skriver ni eran blogg om ni har en så svarar jag alltid. Fortsätt kommentera :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja, håller med. Skit fina bilder, du har en grym kamera!
puss puss. ÄLSKAR DIG

2008-02-20 @ 13:38:42
URL: http://ellbri91.bloggspace.se
Postat av: Anna

SKICKA DEN FÖRSTA BILDEN TILL MIG SÅ FORT DU KOMMER HEM! [v]

2008-02-20 @ 16:31:25
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0