Då var det lördag igen !

Lördag igen och jag fick sova ut. Brukar träna småbarnen kl 8 på lördagar och så skulle jag ha spelat match också. Men det blev ingenting av det eftersom jag var sjuk igår. Eller sjuk och sjuk, mådde inte riktigt bra. Varför få förbli en gåta. Men huvudsaken är ju att jag mår bra igen.

Har inte gjort så mkt idag. Suttit inne på msn, hållit på med lite bilder i photoshop och installerat våra nya telefoner. Det gick riktigt bra fast jag inte är så teknisk alla gånger. Var i stort sätt bara att sätta i alla kontakter, sätta på telefonerna och ladda dom. Gick t.o.m. att ringa till dom efter jag hade varit på dom och grejat. Har inte ställt in rätt tid och sånt än. Det får bli någon annans uppgift tkr jag ;)

Har precis ätit nu och ska fortsätta hålla på med lite bilder i photoshop tänkte jag :)

Vad har du gjort idag?

Puss och kram / Anna
 

Kommentarer
Postat av: Tina

vad tränar du?
har nt gjort så mkt, mest slappat - e osså sjuk :P

2008-01-12 @ 23:06:56
URL: http://www.svans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0