har tråkigt!

Det finns verkligen ingenting och göra här i skolan. Dessutom är det svinkallt och så är jag hungrig också. Jag kom på när jag redan satt i bilen att jag inte hade tagit med mig min frukost som jag alltid äter i bilen. Så nu sitter jag här och har inte ätit sen igår kväll.

Sitter här och "tjuvlyssnar" på två lärare som pratar. Dom pratar väldigt högt så det är nästan som att det vill att man ska höra. Deras stora problem idag verkar vara fikat. Vem tar med sig fikat idag?  Det är jobbiga problem man har som lärare. Tänk så blir det sockerkaka idag igen. De som vill ha muffins.

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: TACK! Det var precis vad jag behövde höra! =)

Ja, det måste vara jätte intressant!

2008-01-29 @ 09:59:49
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Anna

Hahaha.. STORA problem ja! Stackarna!

2008-01-29 @ 10:00:46
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0