Lunchrast

Sitter just nu i skolan. Vi har tråkig lunchrast i 35 minuter till. Förstår inte vad dom har tänkt sig vi ska göra på luchrasten mer än att äta. Man får ju bara gå runt och tråka hur länge som helst istället. Vi skulle kunna sluta jätte mycket tidigare om inte lunchrasten var så otroligt lång.

Nästa lektion är matte. Sen har jag bara en lektion till, sen slutar jag. Då är det snabbt hem och äta och sen är det match. Mot Lillån i Lillån kl 19:15 för er som är intresserade :) Vi behöver allt stöd vi kan få. Tror några av mina småttingar som jag tränar skulle komma och kolla ikväll. Jag som har sånn träningsvärk. Jag måste ju vara lite bra nu då. Typiskt alltså. Men det är nästan helt över. Har bara lite ont.

Ha det bra <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0