Rörig dag !

Den här dagen har bara varit så otroligt rörig. Först visste jag inte om jag hade sovmorgon eller inte. Så jag åkte till skolan och märkte att det var någon annan i vårat klassrum så jag antog att vi hade sovmorgon. Men jag hade glömt bort att vi har haft schemaändring. Det var samma sal, men en annan tid. Så vi började 10 minuter senare. Så vi hade lektion, men jag var inte där. Så träffade jag min lärare som jag skulle haft senare.

- Hej Anna, var du sjuk i morse?
- Nej, hade vi lektion iaf?
- Ja, vi hade lektion och vi undra vart du var.
- Jaha, men jag var där och kolla och då var det inga där.
- Nej det måste blivit ett missförstånd. Men du missade ingenting.

Det jag irriterar mig lite på är att hon tror att jag aldrig skulle skolka från skolan. Visst det är väl inget att vara sur över. Men varför är det så självklart? Visst, det skulle väl inte vara mitt första val att skolka, men visst skulle det kunna hända. Dom säger att man ska behandla alla elever lika, då gäller det ju även åt andra hållet och inte bara att man ska vara snäll mot alla. Blir lite trött på sånt där faktiskt.

Efter skolan var det dags och klippa sig. Mamma fick klippa sig först så jag tittade i lite tidningar så länge. Hittade en tidning där Shirley var med :D Super söt bild var det på henne. Så där satt jag med ett leende på läpparna :D

image176
Här får ni se hur mitt nyklippta jag ser ut :)

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Ellen

du är för bara söt gumman(L) Du ser ut som en ny människa ( inget elak menat, är inte så van att se dig i lugg. Fast passar grymt bra:D

2008-01-29 @ 21:33:49
Postat av: Anna

Det blev sååååååååååååååå fint! [v]

2008-01-30 @ 15:17:46
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: tilda

fint :D

2008-01-30 @ 16:29:59
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: Sabine

Fint!

2008-01-31 @ 20:30:00
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0