Sista dagen som sexton!

Jaa då var det bara några timmar kvar på det sextonåriga livet, haha. Det låter som jag är döende, men det var inte så jag menade. Fyller 17 imorgon. Helt sjukt, 17 liksom. Det är som Fredrik sa idag, det låter så mkt större än 16. Jag ska bli stor flicka nu. Förhoppningvis inte kroppsligt också, haha.

Har fått lite presenter idag också. Mormor var här och vi åt lite smörgåstårta :) Super gott, verkligen. Men tyvärr väldigt onyttigt också. Men det får man ta ibland. Jag fick en smyckesgrejsimojs av mormor, haha. Alltså jag fick ett armband när jag slutade nian och så fick jag lite mer saker att sätta på nu när jag fyllde. Så fick jag ett par nya mysbyxor utan hål i rumpan på och en tillhörande t-shirt till det och ett minneskort av familjen. Så fick jag även på posten en singstarskiva och ett super roligt kort av Sofia. Tusen tack för allt <3
Snart dags och sova så det blir en ny dag. Första dagen som 17. Jag kan vara inte sluta imponeras av att jag fyller 17 år den 17:e januari. Gud, jag är ju som en lite små unge. Men det gör mig inget. Lär inte mogna tills imorgon fast jag blir 17, haha.

Ha det så bra <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha jag är likadan när jag fyller år:P,,, Men GRATTIS hoppas du får en bra dag=)

2008-01-17 @ 14:20:31
Postat av: Anna

GRATTIS GRATTIS GRATTIS, VÄRLDENS BÄSTA ANNA! [v]

2008-01-17 @ 17:40:59
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0