En prinsessas dagbok

En ganska lugn dag idag. Övningskörde till mormor i Arboga, fram och tillbaka. Det blir drygt 8 mil. Jag tycker det är jättekul, så fick man ju som bonus lite fika och träffa mormor igen. Eftersom mormor är gammal sjuksköterska var hon mycket intresserad av att se hur det blivit på min hals efter operationen. Hon hade väl varit intresserad ändå, även om hon inte har varit sjuksköterska. Och påtal om det så läker det fint och allt går som det ska.

Väl hemma igen åt vi lite räkor med tilltugg och började kolla på någon mycket konstig film. Tillslut stängde vi av den och tittade på mammas och min favorit kanal, tv4fakta. Just då var det en dokumentär om smarta barn. Det var en 6 åring som hade en IQ på 170 (en "vanlig" person har en IQ på ungefär 100). Han räknade samma matte som jag precis gått igenom på gymnasiet. Imponerad här alltså. Men tyvärr har de ju väldiga sociala problem. Man kan ju tyvärr inte få allt.



Nu på kvällen tittade jag på En prinsessas dagbok 2. Jag hade sett vissa delar förut. Men inte hela. Tycker den är riktigt rolig faktiskt.

Någon mer än jag som såg filmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0