En riktig närking

Städade rummet idag. Tog inte alls lång tid. Så skönt när man har röjt rejält en gång och sen bara behöver gå och plocka lite och sen dra en repa med dammsugaren så är det klart.

För övrigt idag så har jag mest varit trött och gnällig. Riktigt närking har jag varit. Fick ingen bra sömn i natt så satsar på att sova mycket inatt istället. Funderar på att åka och hälsa på Elin och Svea också. Elin ville att jag skulle komma nu i veckan, så det kan jag ju göra. Har ju inget bättre för mig fram tills på onsdag. Då kommer Abba (Anna) hit. Eller jag åker till Stockholm på morgonen och så är vi där över dagen och så åker vi hem hit sen. Så stannar hon tills tisdagen veckan efter. Det kommer bli så himla kul.

Sen måste jag också berätta om dagens stora lycka. Mina sår läker så bra och idag ramlade den stora skårpan av. Den som jag har pratat om tidigare som var som ett medel de hade på direkt efter operationen som ser ut som en sårskårpa. Eller rättare sagt, såg ut som det, för nu är den borta.
 
 
Varning för hyper känsliga läsare. Det är inget som ser läskigt ut, men är man otroligt känslig kanske man ska låta bli.
Första bilden är taget den 10 juni och andra bilden idag (22 juni).

Precis nyss så gick Spanien vidare till semifinal i EM. Grattis.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Yaaaay :) Ja, vi ska ha så kul! <3

2008-06-23 @ 12:46:58
URL: http://annarocks.blogg.se/
Postat av: emma

de ser ut o göra riktigt ont:/

2008-06-24 @ 09:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0