Men lilla kraken

Satt precis och pratade med en kompis om Liseberg och kom och tänka på mina upplevelser av nöjesfält. Kom och tänka på Seaworld i Florida när vi var där. Där åkte jag en attraktion som jag nu för tiden aldrig skulle gett mig på.

  


Denna lilla åktur åkte jag dessutom två ggr. Nu när jag skulle hitta lite bra bilder som visar hur den ser ut så kunde jag inte för mitt liv komma ihåg vad den hette. Så jag gick in på google för  att bara söka på Seaworld. Då kom jag på det. Jag minns hur mycket vi skrattade åt namnet. Den heter nämligen Kraken. Det låter så mesigt på något sätt. "Men lilla kraken" är det enda som kommer upp i huvudet på mig.

Här ovan är egna bilder som vi tagit när vi var där :)

Kommentarer
Postat av: NADIA

Åh vad härligt!

2008-06-10 @ 21:09:50
URL: http://zoegaz.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Matchen gick hyfsat bra ;) tittade du?

2008-06-10 @ 22:49:13
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0