Shopping dag

Kort dag i skolan idag. Hade sovmorgon till kl 10 och då skulle vi träffa våra nya klasser till 2:an. BF2S kommer vi heta. Fråga mig inte varför. De träffade vi i ungefär 30 minuter och sen slutade jag. Jätteskönt.

Jag, Malin, Linnéa och Josefin åkte upp på stan och shoppa lite. Men vi hade rensat ut det mesta ur skåpen så Josefin och Linnéa som inte kunde lämna ifrån sina böcker som jag hade gjort till mamma, tröttnade snabbt på att gå på stan och åkte hem. Men jag och Malin fortsatte. Hittade mycket snyggt. Jag köpte en klänning och ett linne. Är helt kär i klänningen. Tycker den är super söt.

 

Klänningen, Gina Tricot
Linnet, H&M

Kommentarer
Postat av: //MM

Snyggt

2008-06-02 @ 23:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0