Stockholm i mitt hjärta

Var i Stockholm igår. Jag och Anna hittade på en massa bus. Leta och köpte klänning till balen hon ska på den 9 maj. Samma dag som jag ska opereras. Annars skulle jag åkt upp och hjälpt henne mer hår och annat piff. Men det går ju inte nu. Så hade vi lite picknick också i en jättesöt liten park. Vi hade hel kul verkligen. Mycket bilder blev det, som vanligt. Men det är så himla kul.

   
 
   
 

Anna, jag har så underbart kul med dig. Det är så lätt att vara med dig. Vi är liksom som gjorda för varandra. Samma humor och lika knäppa. Dömmer inte andra efter vad de gör utan för vad de är. Vi är bäst helt enkelt Anna. FFHA 4-ever <3
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller helt med dig. resten finns på bdb. <3

2008-06-01 @ 22:33:29
URL: http://annarocks.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha "Stockholm i mitt hjärta" :) gulligt <3 förresten, balen är den 9e JUNI, inte maj :)

2008-06-02 @ 15:01:32
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0