Svar på frågestunden

Jag måste börja med att tacka alla som ställt frågor. Jag blev jätteglad över att jag ens fick några frågor. Ett stort tack till er.

Här kommer svaren:

Salt eller surt?
- Jag vet inte om jag kan välja mellan dem faktiskt. Jag tycker om båda två. Men jag säger salt.

Vad tycker du är roligast att göra på sommaren/vintern?
- På sommaren tycker jag väldigt mycket om att resa. Det vanliga sola och bada är ju också en stor hit. Men resandet är nog det roligaste.
På vintern blir jag som barn på nytt. Tycker det är väldigt kul att åka pulka t.ex. Skridskor är också väldigt roligt, men det har inte blivit av så mycket på senaste tiden. Sen spelar jag innebandy hela vintern också, det är väldigt roligt.

Hur kommer det sig att du startade en blogg?
- Det var från början min mammas idé att jag skulle börja blogga. Jag hade en blogg innan det här, men jag tappade intresset för jag tyckte inte jag förstod tillräckligt mycket för att tycka det var kul. Nu med några fler år på nacken blev det mer intressant. Jag tycker om att skriva och höra vad andra tycker om mina åsikter om saker. Det var nog det som fick mig tillbaka till bloggandet.

Heter du Pee i efternamn eller är det bara något man får för sig?
- Nej jag heter inte Pee i efternamn. Men hemma har jag alltid kallats för Anna P och även i skolan eftersom Anna är ett så vanligt namn. Varför jag kallas det hemma har vi ingen bra anledning till, det har bara blivit så. Men där med Annapee. Att jag lagt på två e är bara för att det ser lite roligare ut.

Hur många besökare har du ungefär varje dag?
- Det varierar väldigt mycket hur många besökare jag har varje dag. Det brukar kunna vara allt mellan 6-30 läsare. Antagligen skriver jag intressantare saker vissa dagar.

Vad har du för några framtidsplaner?
- Oj, vilken fråga. Men jag har några framtidsplaner. Inte så väldigt långt bort, men iaf till framtiden. Jag får Barn och fritidsprogrammet just nu och därefter har jag tänkt att vikariera på dagis i max 2 år innan jag ska läsa vidare. Då har jag förhoppningsvis kommit på vad jag vill arbeta med senare i livet. Det har jag nämligen inte bra koll på just nu.

Vad gillar du för musik?
- Jag är ett stort fan till Shirley Clamp som de flesta i min närhet inte har kunnat missa. Det kanske säger tillräckligt om min musiksmak? Men schlager är helt klart min grej. Men kan tänka mig lyssna på det mesta förutom rock. Det är den enda musikstilen jag inte förstår mig på. Så egentligen gillar jag det mesta inom musik, men mest Shirleys musik (såklart).

Vad gör du helst när du är ledig?
- Oj det var en svår fråga. Jag har så mycket som jag tycker om att göra. Jag älskar att resa. Behöver inte vara utomlands, räcker med nya ställen i Sverige. Såhär på sommaren är det kul att hitta på en massa bus med sina vänner också. Räcker med lite tältning för att jag ska tycka det är roligt. Finns massor av saker jag tycker om att göra när jag är ledig :)

Din högsta önskan?
- Oj oj oj. Jag har många drömmar. Men jag vet inte om jag tror på dem så mycket att de skulle kunna bli sanna. Endel drömmar jag har haft har även blivit sanna, men det finns alltid nya. Eftersom jag är väldigt musikintresserad och sjunger väldigt mycket är en av mina högsta önskningar att någon dag få spela in en skiva.

Återigen, tack för frågorna och jag hoppas ni blev nöjda med era svar.

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Trevligt :D

2008-06-15 @ 23:48:53
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: kristin

svar: okej ;). bra svar faktiskt =)

2008-06-16 @ 00:01:19
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0