Det är för oss solen går upp

Var på Norrbyskolan idag och hälsade på. De hade bytt klassrum. Kunde ju ha varit bra att jag visste om, men det gick bra ändå. Jag hittade dom. Jättekul och se alla igen. Tur de var lika glada och se mig. Det var bra tajming av besök också. Eftersom de hade bytt klassrum var det flyttstädning så jag fick underhålla barnen medans de andra städade. Gick jättebra. Man känner sig så duktig helt plötsligt, när man vet precis vad man ska göra. Pratade med min handledare Helena också om lite allt möjligt. Hon erbjöd mig sommarjobb. Så vi får se, kanske blir sommarjobb på Norrbyskolan. Annars har jag ju det tills nästa sommar iaf, helt klart.

När jag kom hem igen somna jag som en stock i soffan och sov i 1 ½ timme. Helt sjukt vad trött man blir av de små energiknippena. Vaknade av att mamma kom hem. Så åkte vi till landet. Visste att de skulle vara många där, men inte förstod jag att det kunde bli sånt liv. Adam, min låtsaskusin eller vad man ska kalla honom, var där. 5 år och en sånn där unge som man blir trött av att bara se. Tur att han tkr så mkt om Johan och inte mig, haha.

  
   

Just nu sitter jag bara här och funderar på vad man ska göra imorgon. Skulle bli 32 grader varmt imorgon. Skulle vilja åka och bada. Någon som hänger med? Så tråkigt nu när Natalie är borta. I'm alone verkligen. Om jag inte åker till Odensbacken. Men det orkar man ju inte alltid. Inte just nu iaf. På kvällen är det iaf klassfest med klassen från högstadiet. Hoppas det blir en höjdare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0