Värt pengarna

Matchen mellan Sverige och Spanien var kanske inte en höjdare. Vi hade fixat och tagit ut våran stora tv på altanen för att titta där. Pernilla, min ängel, kom också. Vi hade jättemysigt. Men med vår nya upptäckt att jag är allergisk mot mygg gjorde att jag senare på kvällen fick spraya ner mig med myggspray. Så nu sitter man här och stinker myggspray. Men den är verkligen värd varenda krona den där myggsprayen. Inte ett myggbett. Så skyddar den även mot andra insikter. Antagligen mot vissa människor också som inte orkar med stanken, haha.
Nya pepparsprayen i handväskan kanske?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Stackare, som är allergisk mot myggor!

2008-06-15 @ 00:24:27
URL: http://soffelull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0