Då var det lördag igen..

Den här veckan är mormor här hos oss. Mamma och Fredrik är iväg till New York. Vill också åka dit, men det får visst vänta. De hade 22 grader och klarblå himmel idag. Något bättre än vad vi har här hemma. Åskväder, spöregn och hagel. Nästan så man inte vill jämföra ens.

Mormor och jag åkte upp på stan idag. Jag köpte avslutningskläder, efter mycket om och men. Jag har alltid så svårt att bestämma mig. Med det blev linnet på bilden här under, resten hade jag hemma i garderoben.
image250

Det får bli årets avslutningskläder helt enkelt. Jag slutar ju bara 1:an så det är ju inget jätteviktigt.

Man får ju hoppas att vädret vänder snart så man kan få ha lite mer sommarkläder på sig. Jag blir tokig på det här dåliga vädret. Vad är det för fel på sommar och sol? Förhoppningsvis så blir det lite bättre väder imorgon efter åskvädret och regnet idag. Det var riktigt rejält vad det regna och hagla ett tag. Stackars Torsten var ute men kom in snabbare än blixten. Första åskvädret för honom vad jag kan komma på. Första gången han var ute i det iaf.

Finns det någonstans i Sverige där det är bra väder?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0