Fredags röj

Var ledig idag igen. Hur skönt som helst. Men idag fick jag något ryck och började röja ordentligt på mitt rum. Inte bara en vanlig städning, ooh nej. Mer än så. Men det är väl som mormor säger, det krävs att man bjuder hem folk för att man ska börja städa. Jag höll på hela dagen, men vilket resultat det blev alltså. Jag blir lika chockad varje gång jag går in i rummet och märker hur fint det är. Det är lite ovant, men det ska bli en vana nu.



Så kom mamma och Fredrik hem idag från New York. Som vanligt har man med sig mycket mer i resväskan hem än man hade dit. Jag fick rätt mycket nya kläder. Jättekul att utöka garderoben yttligare. Mormor blir också ägare till en luvjacka som Johan bara för några dagar sagt att det kan inte gamla tanter som hon ha, haha. Det var lite kul. Det måste ju betyda att inte mormor är en gammal tant. Eftersom mamma och Fredrik var rätt trötta efter resan blev det en slapp kväll. Vi gick iväg och kollade på Johans fotbollsmatch som för omväxlings skull faktiskt var rätt kul och titta på. Men vi var ju bara där för umgänget, eller vad säger du Fredrik? Lite förvånad att du inte tog med dig kameran dit ner för att visa bilderna för alla, haha.

Nu ska jag ta och sova hade jag tänkt. Imorgon får man ju storfrämmande. Ska bli så kul tjejer <3
 

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHHAA, jag tänkte nästan fråga om du inte bloggat om det ASG [v]

2008-05-24 @ 14:03:52
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0