Funderingar..

Nu har jag ju inte uppdaterat på hur länge som helst igen. Alltså förlåt till alla mina underbara läsare, men jag vet inte vad det är med mig. Jag har haft funderingar på att lägga ner det här med bloggen. Men jag inser att jag kan inte göra mig av med den här sidan. Jag tycker ju faktiskt det är kul. Jag ska försöka skärpa till mig nu när jag faktiskt börjar få lite tid över. Innebandysäsongen är ju snart slut och då får jag mkt mer tid över. Dessutom får jag ut mer av min helg då också. Har ju tränat 98:erna länge nu på lördagsmorgonen. Det förstör nästa hela dan sen för man är hur trött som helst.

Har inte så mkt att säga om idag. En vanlig tisdag liksom. Slutade 12:10. Åkte upp på stan och köpte en ny miniräknare till nationella provet imorgon. Så köpte jag ett halsband också som jag blev lite småkär i. Mormor är här och är "barnvakt" eftersom mamma är i Oslo och Fredrik är i Stockholms skärgård. Men mamma kommer hem idag. Vet inte hur det är med Fredrik, som vanligt då. Blir nog en tidig kväll för min del om jag ska orka med nationella provet kl 8 imorgon bitti. Jag tänker åka bil dit iaf, inte moped. Vill inte riskera att komma försent..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0