Inte ett moln

Har fått mycket gjort idag faktiskt. Mycket mot vad jag brukar få när jag är ledig. Tvättade mopeden t.ex. Det behövdes verkligen! Den var så himla skitig. Så var den typ dränkt i pollen också. Så det var på tiden att den fick bli ren.
Sen har jag planterat nya blommor åt mamma. Eller ja, det var bara att ställa ner dom i rätt kruka, men iaf. Det var duktigt av mig ändå. Så klippte jag faktiskt till en mini träd liknande växt till en rund boll. Ifs, vad är en boll annars? Riktigt snyggt blev det iaf.

Sen tog jag den rena mopeden in till stan. Skulle ta ut pengar till resan till Stockholm imorgon. Så passade jag på att smita in på McD och köpa lite mat. Tog med mig det hem och åt. Mycket gott var det. Var länge sen jag åt från McD nu. Så det var väl också på tiden, haha.

Har också solat väldigt mycket idag. De sa på vädret igår att det skulle bli molnigt men varmt idag. Jag kan säga att jag såg inte ett moln när jag vaknade. Så det var en glad överraskning. Inte lite kul att jag har bränt mig nu. Men det ska nog ordna sig det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0