Working eight to ten...

Vädret var lite bättre idag. Solen sken, men någon direkt värme var det inte. Men det är ju ett steg framåt iaf. Inte långt kvar till sommarlovet nu, men innan dess är det mycket pluggande.

Imorgon är jag ledig. Är klar med kursen Datakunskap som jag har på morgonen. Klassrådet är inställt och jag behöver inte gå på matten eftersom jag idag fick reda på mitt resultat från nationella proven. Lite surt, var två poäng ifrån VG så jag fick bara G. Men får antagligen VG i slutbetyg. Men bara för att jag är ledig imorgon betyder inte det att jag kommer undan från skolböckerna. Nej nej, imorgon finns det gott om saker som måste göras.

- Reflektion om aktiviteterna i Karlslund
- Filmanalys om filmen Evert
- Dagbokssammanfattning i Må bra fungera bättre
- Läsa ut "Dear Nobody" i engelskan

Reflektionen om Karlslundsaktiviteterna har jag inte så jättemycket kvar på. Endel saker behöver jag hjälp med så jag har i stort sätt gjort allt jag kan nu. Filmanalysen har jag kvar papper i skolan som jag behöver för att göra klart den helt, men det är också snart klar. Dagbokssammanfattningen har jag inte ens börjat på så det är något jag kanske borde ta tag i. Så till sist boken "Dear Nobody" har jag läst ungefär 30 sidor av ungefär 150 sidor. Boken ska var utläst till slutet på veckan. Sen har jag även gramatikprov på torsdag i engelska, men den boken har jag kvar i skåpet så det får jag göra imorgon.

Som ni ser är det mycket och göra så hur mycket bloggande det blir vet jag inte. Men det är snart sommarlov, 4 juni. Då ska jag nog kunna komma igång igen med bloggandet på riktigt.

Har ni också mycket skolarbeten att göra eller är det bara jag?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0