1 dag kvar

Imorgon gäller det. Imorgon är dagen D som jag väntat på sen i april! Jag har inte riktigt fattat det än, men det kommer. Antagligen ikväll då när jag ska döma. Kommer vara sjukt nervös. Men men, det hör till :)

Just nu sitter jag i skolan. Ska ha nationella i engelska B snart. Så inga vanliga lektioner idag förutom idrott. Super skönt. Sen blir det hem och packa och allt det där. Okej, jag börjar redan nu bli nervös. Men jag vet inte om det är för provet, matchen ska jag döma ikväll eller om det är allt imorgon. Men hur som helst, konserten imorgon kommer bli så himla kul. LÄNGTAR!

Nu måste jag sluta skriva och börja vandra mot aulan och provet. Ha det bra. Håll tummarna för mig nu. Hör av mig när jag kommer hem i helgen. Eller jag vågar inte lova att det blir på söndag. Men jag hör av mig :)

Bye.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: iiih så kul med Shirley ju :D Som jag har hört de, från en kompis som träffat Molly i helgen, så släpps de vilken stad alla artister tävlar i, den 10 december.. Så hoppas på att de stämmer, men Molly borde ju typ veta ju!! Kram

2008-12-02 @ 17:45:58
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0