2 dagar kvar

Jag kan knappt fatta det, 2 dagar kvar till dagen jag räknat ner dagar sen i april till. Har börjat förbereda mig mer seriöst idag. Fixar naglarna just nu, har plockat ögonbrynen och testat sminkningen. Viktiga saker känner jag nu, haha. Men jag vill ju såklart vara fin. Är snart klar med naglarna iaf.

Skolan idag gick riktigt bra. Sovmorgon till 9:45, vilket var riktigt skönt. Började med naturkunskap då vi målade en massa skojigt, haha. Vi gjorde det vi skulle, men på ett lite roligare sätt. Sen var det redan dags för lunch. Sen var det dags för arbetsmiljö och säkerhet där jag typ inte gjorde någonting mer än bara lyssna. Sen var det sista lekionen, lektionen med det låååånga namnet Förskola, skola, fritidshem. Där har vi eget grupparbete, vilket gick super bra idag. Efter ett tag, haha. Kort dag eftersom vi inte hade någon samhällskunskap. Väääldigt skönt!

Imorgon är det nationella prov i engelska B igen. Kommer ta nästan hela dagen. Jobbigt, men det är en kort dag ändå. SEN är det helg, och snaaart lördag. Jag längtar så himla mycket. Men är riktigt nervös nu. Men det kommer bli kul :D Ska döma en match imorgon kväll också. Vi får väl se hur det går. P96 blir det. Har inte så bra erfarenhet av just pojkmatcher. Men men, det ska nog gå bra.. 

Bye.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0