3 dagar kvar

En hel onsdag har gått förbi och blivit historia. Jag har försökt att blogga, men min dator är hel dum! Ska önska mig en ny till julen. En bärbar skulle sitta fint. Sitter nere vid datorn där just nu. Är så trött på att försöka krångla med min som sagt.

Dagen idag då, vad har hänt? Jo, jag har varit i skolan. Kort dag men ändå har den gjort mig så himla trött. Sen var det träning med småttingarna och sen egen träning med tränarna. Fick mig en riktigt snygg brännskada på knät efter att ha tappat balansen helt, av mig själv dessutom. Måste sett väldigt dumt ut, men hjärna och kropp hade verkligen ingen koppling ikväll..

Nu är det dags för duschen, sen ska jag verkligen sova. Sovmorgon imorgon som vanligt till 9:45. Det betyder att man inte behöver gå upp förrän 7:30. Skönt, behöver verkligen sova. Är verkligen helt slut efter den här intensiva veckan. Helt sjukt vad mycket man kan ha och göra, och mer kommer det att bli. Veckan är ju inte slut än.

Ha det bra tills vi hörs igen. Kan tänka mig att jag inte bloggar förrän jag har kommit hem från Skåne. Och det gör jag ju inte förrän på söndag eftermiddag/kväll någon gång.

Bye.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Nej de vet man inte. Asså vilken deltävling alla är i.. :/. Vet inte riktigt när de brukar släppas heller.. vet du?!

Mm har hört att hon ska vara med, spännande ju!! Hoppas hon är nånstans nära :D haha.

2008-11-26 @ 23:03:38
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Anna

bara 3 DAGAR KVAR!!!! tänk :O snart är Dagen här!!! jag är så glad för din skull, ha det så jääävla kul där :D <333

2008-11-27 @ 16:05:29
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0