Är det inte tillräckligt länge

Ligger fortfarande hemma och är sjuk. Det här är verkligen inte kul. När blir man frisk från det här? Jag har inte tid att vara sjuk. Inte just nu.


Den här kameran skulle jag just nu kunna döda. Mamma gick för att lämna in den för att den funkar inte längre nu i början på veckan. De sa att de trodde det var fel på batterierna och rekomenderade ett par andra batterier. De sa att man skulle ladda batterierna länge, så det har jag gjort. Ungefär i 2 dygn nu. Är det inte tillräckligt länge? Så satte jag i de i kameran nu för en stund sen och väntade mig en lycklig upptäckt, men istället fick jag samma skit som förut. Kameran sätts ju inte ens på. Så försökte jag några ggr och fick tillslut på den. Tog en bild och sen kom den mycket väl igen kända texten "Batteri tomt" upp i displayen. Berätta för mig, vad ska jag göra?

Bye.

Kommentarer
Postat av: Lirre

Kan det va så att batterierna är slutkörda? är det vanliga uppladningsbara eller är ett ett grått stort som sitter i hopp som ser ut som två batterier som sitter i hopp? Är det vanliga batterier som man laddar upp då kan det va dem som är slutkörda.. testa och blås lite där batterierna sitter om den inte får kontakt

2008-11-13 @ 17:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0