BB

I det här fallet kan BB stå för två saker. Ni kommer om ni fortsätter läsa förstå vad jag menar.

Jag har blogg beskymmer! Min dator och bloggen kan verkligen inte komma överens. Sitter vid en annan dator nu för att få en chans att uppdatera. Måste skriva av mig (a). Igår försökte jag uppdatera bloggen säkert 5-6 ggr utan resultat. När jag gett upp och senare hade fått kraft igen för ett försök så lyckades jag. Snacka om att bloggen vill jävlas.

Så måste jag även berätta att jag fick reda på igår att jag fick MVG på ett prov i skolan om graviditet och födsel. Tack Natalie för att du tog reda på det åt mig. Jag är så glad nu. När jag berättade det för mamma först så formulerade jag mig väldigt dumt så det lät som att jag hade gjort ett graviditetstest, hahaha. Men så är inte fallet.

Nu ska jag gå iväg och måla lite faktiskt. Började göra det nu i veckan när allt på tv var uselt och meningslöst att titta på. Kanske lägger ut en bild på det någon dag så ni får se vad det är och hur det blir. Hoppas jag hinner klart med det här i tid nu. Men jag är osäker. Det kommer bli mycket plugg nu när jag kommer tillbaka till skolan efter sjukan.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0