Domaren har sagt sitt

Jag börjar faktiskt må riktigt bra nu mot vad jag har gjort den senaste veckan. Inte alls lika förkyld och ögonflussen är nästan helt borta. Det är bara den irriterande hostan som har bitit sig fast. Men den ska väl också gå över någon gång.

Imorgon blir det till och döma matcher i Nora. Det är en bit och ta sig, men kul ska det bli. Blir min första pojk match att döma. Ska bli.. intressant. Missar dock mina småttingars match. Men har varit med på alla deras matcher hittills, så de klarar sig nog. Eller det gör de, helt klart.

Har fortsatt måla idag också, som jag skrev i inlägget tidigare att jag skulle göra. Det börjar ta sig alltså. Men jag vill inte visa nått än. Ni får vänta lite till.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0