I'm dreaming of a white Christmas

God morgon på er!
Det är ju inte riktigt morgon längre, men har varit iväg och tränat småttingarna och kom precis hem. Gud vad segt det var att komma upp i morse. Jag var så himla trött, och är fortfarande. Men träningen gick bra, fast de bara var 6 st. Skärpning nu killar, ni vet ju att det blir så mycket roligare när ni är fler! Men idag var det mycket sjukdomar också, så kan inte bara skylla på er lathet.

Ska sätta mig och måla lite mer nu när det är ljust ute. Man ser så mycket bättre då. Okej, just den där meningen lät som den skulle komma från en 70 årig tant, men det är ju sant. Ska sätta på "Our Christmas" också och få lite julstämning. Snön har hittat till Örebro och ligger nu som ett lagom tjock täcke över hela staden. Så mysigt, men kallt. Måste ju som sagt köpa vinterskor. Funkar inte riktigt med utslitna gympaskor längre.

Så nu är det dags för plugg, måleri och senare döma två matcher och tjäna lite stålars. Alltid bra att ha, haha. Synd att jag inte ska döma båda med Pernilla. Men det blir en match med henne i alla fall. Det är ju alltid nått.

Hör kanske av mig senare.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0