Man blir så trött

Fast dagen inte varit speciellt påfrestande och jobbig är jag hur trött som helst. Ska bli skönt att krypa ner under täcket och sova så gott. Men innan dess måste jag bli lite arg. Arg på bloggen. Varför ska den alltid krångla när man har världens idé om vad man ska skriva till er? Varför just precis då? Men min idé får vänta tills imorgon, för bloggen vill ju som sagt inte.

Imorgon blir det mycket innebandy. Även mycket plugg. Så det är bäst att sova nu. Ska upp och träna småttingarna kl 09:30-11:30. Sen är det hem och plugga. Måste måla klart också. Har målat ganska mycket nu på kvällen och tror jag kan bli klar nu i helgen. Måste köpa vinterskor också den här helgen. Oj vad mycket som ska göras, och så lite tid.

God natt på er! <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: okeej haha ;) Joo iförsig, men tillslut fastnar ju namnet för dem, hehe.. ;P

2008-11-21 @ 23:48:55
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0