Min klocka tickar

Har precis kommit hem från skolan, men ska snart iväg på nästa grej. Bara för att skolan är slut betyder inte det att m,an ska sluta plugga. Ska iväg och bevaka och intervjua en ledare och sen skriva en uppsats om det. Den skulle ha varit inne förra måndagen egentligen, men jag fick lite special eftersom jag var sjuk hela veckan innan det. Ibland har man tur.

Den här veckan är kalendern helt sönder kladdad. Har verkligen någonting och göra varenda dag. Så får jag packa lite snabbt på fredag också, annars hinner jag inte allt. Jag förstår inte att allt måste komma precis samma vecka. Tyvärr vet jag att v.50 kommer bli en likadan vecka. Men det är bara att kämpa på.

Nu ska jag gå upp och leta rätt på mina vinterskor jag hade förra året. Jag inser att jag får ha de så länge tills jag hittar några andra. Det funkar inte med gympaskor alltså. Det blir så otroligt kallt! Om jag hinner så kan jag lägga upp en bild eller två på hur mycket snö vi har här i Örebro. För den skulle visst försvinna inom kort. Men får se om jag hinner och orkar det idag. Nu blir det som sagt leta skor, så ska jag väl hinna slänga i mig nått att äta också.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0