När influensan knackar på

Inte heller jag har lyckats hålla mig undan. Jag är ju inte direkt förvånad. Har jätteont i halsen, hostar och är allmänt super förkyld. Så i natt som grädden på moset fick jag även ögonfluss. Jag vill bara vara frisk igen. Orkar inte vara sjuk. Det är skit jobbigt faktiskt. Men man får försöka se det positiva i det. Det är bättre att jag är sjuk nu, än om 18 dagar. Jag längtar sååå till julshowen med Shirley, Sonja och Sanna :D <3

Mormor opererar sig idag. Lycka till <3 Men det kommer gå bra. Jag ringer dig ikväll om du inte har hört av dig själv innan, okej?

Funderar på att gå och lägga mig i soffan igen och sova en stund. Men det är så jobbigt och sova när man har ögonfluss. Man inser vilket jobb som väntar när man vaknar. Dessutom är jag så täppt i näsan att jag måste andas med munnen, och då börjar det kittlas i halsen och då börjar jag hosta. Det är en enda stor ond cirkel. Och NEJ jag tänker inte ta nässpray. Det är verkligen min största fobi -.-

bye.

Kommentarer
Postat av: //MM

Krya på dej

Jag lider med dej

2008-11-11 @ 09:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0