S-l-a-p-p-a

Då var man hemma igen. Nu ska jag verkligen bara ta det lungt. Orkar inte plugga mer idag. Men allt gick bra på scouterna där jag bevakade min ledare. Det var väldigt mycket mer kristet än vad jag trodde, vilket jag tycker känns, kanske inte obehagligt, men jag känner att jag inte riktigt passar in. Jag tror ju inte på Gud och allt det där, men har all respekt för de som gör det. Därför känns det fel att jag är där. Men det gick som sagt bra.

Sitter och tittar på "SOS familj". Jag blir helt galen på den 10 åriga killen i familjen. Hur illa får man bete sig egentligen? Men han blir nog bättre efter ett tag. Tycker att föräldrarna borde ha ingripigt innan han blivit 10 år. Det kan ju inte ha förändrats under en natt precis. Man måste ju ha sett när det börjat gått snett. Men men... Så är det.

Nu ska jag s-l-a-p-p-a! Så himla skönt att få vila lite. Det har inte riktigt varit nått jag har haft tid med på sista tiden.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0