Snart är det lördag igen

Den här veckan har verkligen bara flygit iväg. All tid bara försvann, förstår inte hur det går till.

Idag är humöret tillbaka iaf. Har varit helt sprallig hela dagen, skrattat hela tiden och bara varit allmänt positiv. Fick reda på mitt matteprov jag gjorde tidigare i veckan, haha. Ja vad ska man säga. Jag är absolut inte bäst i klassen på funktioner iaf, hahaha. Jag får helt enkelt skylla ifrån mig på att jag varit sjuk. Blev godkänd iaf.
Sen på idrotten, puss på mina lärare alltså, INNEBANDY! Mitt lag ägde så himla hårt. Vi vann alltihoppa! Behöver jag ens säga att jag gjorde massa mål? hahaha.



Premiär av julshowen idag! Lycka till tjejer, men ni vet att ni är fantastiska! Jag tror jag är lika nervös som ni är, haha. Okej, kanske inte lika, men väldigt nervös iaf. Men jag vet att ni kommer göra ett bra jobb! Det är ju ni liksom, de fantastiska S:en. Can't wait till nästa lördag! Saknar er så sötnosar! Ni gör den mörkaste dagen ljus.. Massa kärlek och lycko sparkar till er! Shake it girls ;)

Borde egentligen plugga nu, men hur mycket tror ni att jag kommer få gjort? Det får bli hårt arbete imorgon istället. Så morgon dagen blir plugga, innebandy och... plugga. Kanske packa lite också för nästa vecka är fullspäckad, som vanligt.

Bye.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0