Snön faller så vit

Jag inser nu att min nyfikenhet får fortsätta eftersom det inte verkar som ni var intresserade av att dela med er om vilka ni är. Men men, det är väl så ibland. Ni är fantastiska som kommer tillbaka och läser i alla fall.

Idag då, 1 månad innan julafton, har varit en dag med i stort sätt bara plugg. Skolan från 8:15-16:00. Snön har öst ner hela dagen och lagt ett rätt så tjockt täcke över hela staden. Minusgraderna blir fler till antalet, men det skulle det visst bli ändring på i slutet av veckan. På tal om slutet på veckan, jag undrar vad det blir för väder i skåne. Men tillbaka till vad som hänt idag. Gick på stan en snabbis och mötte upp mamma och åkte hem i en varm bil istället för en överfull buss. Man är ju ganska bekväm av sig. Hittade inga skor idag heller, så det fick bara bli en ny mascara och något puderliknande. Heja mig som är så bra på smink, haha.

Imorgon väntar två prov. Ganska skönt ändå att ha de i början på veckan. Då är man av med de sen. Men jag vet även att jag kommer få en matteläxa imorgon tills på fredag. Så läxorna blir ju inte färre. Så ska jag även med en kompis som är scoutledare och bevaka hennes ledarskap och sen skriva ihop det. Suck, när ska plugget ta slut?

Just nu är jag väldigt trött och jag ska kolla klart på " 2 ½ men" och sen är det dags för sängen.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0