Träsmaken är värst

Den här helgen vi börjat göra om lillebrorsans rum. Jag har hjälpt till lite grann i alla fall. Igår hjälpte jag till och målade snetaket vitt från en riktigt mörkt blå färg. Det blev några lager, men nu är det snyggt. Idag är det igång och tapeserar. Det är nog säkrast att jag bara håller mig undan tror jag, haha.

Istället har jag varit i idrottshallen hela dagen. Småttingarna hade poolspel, samling 08:15. Mindre kul kan man väl säga att det var. Ingen sovmorgon direkt. Sen blev det ju såklart lite smått kaos också under tiden gång. Men det löser sig ju alltid till slut. Nästan alltid. De var i alla fall jätteduktiga och Gustav i mål ska ha en extra benämning efter att ha räddat den där straffen! Hel bra är du Gurra!

Just nu sitter jag här, med träsmak i rumpan, trött och allt vad det är och försöker skriva ihop nått bra. Hoppas det här duger för er, för nu måste jag nog vila.

Bye.

Kommentarer
Postat av: Iris

Gustav var jätte duktig!!

skönt att det löste sig så vi fick någon i målet över huvud taget ;)

2008-11-03 @ 15:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0