Ta dagen som den kommer

Ska gå på trafikskola det här höstlovet. Började igår och de 2 ½ timmarna kändes verkligen som en evighet. Idag gick det mycket fortare. Jag vet inte hur många gånger jag skrattade åt vad läraren sa. Det var säkert inget man skulle skratta åt, men jag kunde inte hålla mig. Allt lät så himla kul. Så var jag ganska trött också. Det kan ha påverkat.

Ska snart iväg på innebandyträning. Jag är faktiskt ganska taggad. Var en vecka sen jag tränade sist nu så det ska verkligen bli kul.

Imorgon blir det tillbaka till trafikskolan. Vi ska gå igenom alla regler ute i trafiken imorgon. Det ska väl bli mindre kul. Men det är ju nödvändigt. Sen efter det ska jag antagligen till kansliet och hämta min domardräkt som legat där och samlat damm på tok för länge. Dags att börja använda den. Sen på kvällen blir det träna småttingarna. Det ligger så bra i munnen och säga grabbarna, men vi har faktiskt en tjej med också.

Bye.

Kommentarer
Postat av: anna

ja det var så lite :)

det är hur kol som helst att göra om foton man knäppt :D

2008-10-28 @ 18:15:14
URL: http://annanoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0