En till skolvecka i det förflutna!

Veckorna bara rusar iväg. Imorgon är det fredag igen, skönt. Men i helgen blir det ingen vila tyvärr. Det vore nog det det bästa just nu, men det är domarkurs i helgen. Hela helgen går verkligen till det. Från 9-18 med en timmes lunch. Man får ju hålla tummarna för att det är lite roligt också, inte bara en massa plugg.


Veckan som gått har varit bra. Natalie fyllde år i tisdags. Hela 17 år. Grattis igen gumman! <3
I onsdags var jag tillbaka till läkargruppen för att kolla på mitt ärr från operationen i juni, det ser inte riktigt bra ut. Så jag fick en tid för en ny operation den 29 september. Mycket bra.

Idag har jag i stort sätt bara varit i skolan och varit smått uttråkad hela dagen. Men blir irriterad på mig själv att jag inte gör nått åt det. Jag skulle kunna göra nått åt det på en lektion, men jag vågar inte prata med en viss person. Visst blir man trött på sig själv ibland? Det gjorde det ju inte bättre att det kändes som denna person förföljde mig idag. Men någon gång ska jag väl kunna ta mig i kragen och fixa till det.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0