Fredagssnack och struntprat

Fredag fredag fredag! Älskar fredagar. Helgen med för den delen. Men nu blir det ju domarkurs för hela slanten den här helgen. Men det ska nog också kunna bli kul.


Skolan idag var snabbt överstökad. Svenskan gjorde jag ingenting på. Jag och några till satt och pratade med våran lärare om hur dumma vi tjejer egentligen är. Att vi ser på oss själva som så tjocka jämt, fast man kanske är pinnsmal. Det är dumt, har vi kommit fram till. Även fast jag vet att jag själv är precis likadan. Men det måste vara någon dum tjejgrej. Eller är killar likadana?

Vad händer i eftermiddag då, jo jag ska städa mitt rum! Pernilla och Isabelle kommer hit och vi ska ha lite mysigt. Äta pizza och titta film blir det väl. Men får väl se hur mycket vi orkar med efter domarkursen. Är väl bara Isabelle som är pigg som inte ska med. Ska försöka hinna med och räkna lite matte också. Har prov nästa vecka. Även om jag tror jag kan allt är det alltid bra att dubbelkolla.

Tror inte jag kommer få tid att uppdatera bloggen mer förrän på torsdag. Så det är ju ett tag kvar. Men den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge. Eller är det alltid? ;)

Bye.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0