Händelserik vecka

Som vanligt har det hänt en hel del sen sist jag skrev. Det var ju ett tag sen också.

Förra helgen var det domarkurs. Förstod först inte vad vi skulle göra två hela dagar från 9-18. Tyckte inte det var så mycket man borde gå igenom. Men oj vad fel man kan ha. Som om det inte vore nog så blev jag inte godkänd på regelprovet heller. Men det är faktiskt inget jag skäms över. Det var en av tolv st som blev godkänd och ungefär fyra-fem st hade redan varit domare i ett eller flera år. Så jag borde inte skämmas mest.

I torsdags var det dags för omprov. Då blev jag däremot godkänd. Endast två fel, vilket jag är mycket nöjd med. Pernilla som jag gick med blev då också godkänd med precis fyra fel. Det var så många fel man fick ha nämligen. Vi vet inte, men vi tror att vi var de enda som blev godkända på omprovet av alla. Så vi är mycket nöjda.


Min fredag gick åt till överraskningsfest till Emma som fyllde 18 i veckan. Gud vad kul vi hade alltså. Men tror jag aldrig mer ska utsätta mig för att hålla en överraskningfest hemlig så länge som två veckor. Det är svårt, tro mig. Vet inte hur många ggr jag försa mig men räddade upp det igen.

Imorgon är det dags för en ny operation av halsen. Ärret är inte så snyggt så det är bara börja om och hålla tummarna för att det blir bättre. Så imorgon är jag ledig. Skönt fast jag måste plugga lite ändå. Så inga träningar för mig den här veckan, men mina smågrabbar spelar sina två första riktiga matcher i helgen. Så kanske man blir tilldelad någon match att döma. Hoppas men ändå inte. Är så himla nervös. Men någon gång måste ju vara den första, eller vad säger ni?

Bye.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0