090413

Så var det ännu en ny dag. Vaknade på tok för sent och kom inte upp ur sängen förrän halv 12 någon gång. Gick då in i duschen och stod där väldigt länge. Tänk vad underskattat det är att duscha egentligen..

Idag är det en liten tillbaka-till-verkligheten-dag. Jag har fått inse att jag har en hel del plugg som ska in den här veckan som jag måste ta tag i. När jag nu satt mig med böckerna kom jag t.o.m. på ännu mer saker jag har att göra än jag trodde. Men får trösta mig själv med att jag bara har 8 skoldagar kvar och då har jag räknat med krampen i det. Det är en dag då man har schemabrytande och vi tävlar mot en annan skola i en massa olika grenar hela dagen. Skit roligt är det.

Har egentligen bara en liten paus från plugget nu så det är väl dags att återgå till det. Lär ju få plugga imorgon också. Får se om klassen hittar på någonting ikväll. Det ryktas ju om att vi skulle grilla. Vore ju kul :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0